equilibrium

The art of life

SUBWAY deschide la BISTRITA in 2018

Subway a trecut recent printr-un proces de rebranding, lansând și un nou simbol grafic de impact, Choice Mark, ce surprinde esența mărcii într-un aspect proaspăt și contemporan, anunțând, în același timp, un nou design pentru restaurante, care va fi implementat și în România, începând cu anul 2018. „Designul noului restaurant va schimba modul în care cei care ne trec pragul comandă, își ridică mâncarea și se bucură de aceasta, transformând fiecare Subway Bistritaaspect al experienței de cumpărare. Accentul rămâne pe o masă gustoasă, dar și pe întreaga experiență a mesei luate în oraș”, declară Andrei Trifan, Agent de dezvoltare pentru zonele din afara București-Ilfov. Principalele noutăți aduse în design includ chioșcurile de tip „self-order” în locațiile selectate și meniurile digitale. Sunt, de asemenea, disponibile mai multe inovații în ceea ce privește echipamentele, pentru a ajuta atât fanii brandului, cât și angajații, să se bucure de experiența din restaurant. Locațiile vor avea un stand cu legume întregi, în care vor fi expuse roșii, ardei grași, ceapă și castraveți, care sunt feliate zilnic, plus noi spații de expunere pentru pâine și fursecuri. În plus, toți cei care vizitează restaurantele vor fi întâmpinați cu un decor luminos și vesel, cu muzică special selectată și locuri confortabile pentru luarea mesei, cu porturi de încărcare USB și Wi-Fi gratuit, pentru a crea un mediu primitor.

14 restaurante Subway noi

Lanțul de restaurante Subway este prezent în România cu 37 de locații, în următoarele orașe: Alba Iulia, Arad, Brașov, București (16 restaurante), Cluj-Napoca, Constanța, Deva, Focșani, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava și Timișoara.

Următoarele restaurante, în plan de deschidere până la sfârșitul acestui an, vor fi în București (Petrom Alexandriei – noiembrie și Petrom Olteniței – decembrie), Baia Mare (Vivo) și Brașov (strada Republicii). Pentru anul viitor (2018), Subway intenționează să deschidă 10 restaurante noi, cinci în București, celelalte cinci în BISTRITA, Craiova, Târgu Mureș, Galați și Bacău.

„România este una dintre cele mai importante piețe europene pentru Subway iar planurile noastre de expansiune pentru anul 2018 vor consolida și mai mult această poziție. Continuăm să ne concentrăm pe locații tradiționale, pietonale și mall-uri, dar și pe spații neconvenționale, cum ar fi drumuri cu trafic ridicat, benzinării, chiar și aeroporturi, precum cel din București”, afirmă Rumen Radev, Agent de dezvoltare pentru București-Ilfov.

SURSA: Property Buzz

Reclame

noiembrie 8, 2017 - Posted by | bistrita, business |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: