equilibrium

The art of life

Japonezii de la Asahi au devenit oficial proprietarii Ursus Breweries

Grupul japonez Asahi a finalizat achiziția fostelor operațiuni de business și mărci deținute de SABMiller în Europa Centrală și de Est (CEE), care include afacerile din Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe operațiunilor din regiune. Aprobarea din partea Comisiei Europene a achiziției SABMiller de către AB InBev a fost condiționată de  angajamentul AB InBev de a vinde operațiunile din centrul și estul Europei. La începutul lunii martie, Comisia Europeană anunțase faptul că și-a dat acordul pentru vânzarea acestor operațiuni către Asahi.

Ursus BeerNoua companie va funcționa sub numele de Asahi Breweries Europe Ltd, va avea sediul central în Praga (Cehia) și va raporta direct către Asahi Group Holdings Ltd din Tokyo. La conducerea noii companii a fost numit Paolo Lanzarotti, un manager cu o experiență de 12 ani în SABMiller, care în ultimii trei ani a condus operațiunile din Cehia și Slovacia ale producătorului de bere. „Ultimele 24 de luni au reprezentat o perioadă de transformare pentru compania noastră. În octombrie 2016, Asahi a finalizat achiziția fostelor operațiuni ale SABMiller din Italia, Olanda și Marea Britanie, care a inclus în principal mărcile Peroni, Grolsch și Meantime, iar acum am adăugat la acest portofoliu și operațiunile SABMiller din CEE. Prin această tranzacție, Asahi a făcut echipă cu un producător de bere de talie mondială, cu branduri de top precum Tyskie, Lech, Timișoreana, Dreher, Ursus, Pilsner Urquell“, a declarat Ryoichi Kitagawa, Corporate Officer la Asahi Group Holdings Ltd.

Tranzacția aduce pe piața românească a berii un nou jucător: grupul Asahi, care devine astfel noul acționar al Ursus Breweries – liderul în categoria de profil, cu branduri precum Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s etc. „Vom dezvolta în continuare ceea ce Ursus Breweries a construit deja în România: o bază de producție solidă, un portofoliu puternic de mărci, incluzând atât mărci-simbol cu o puternică tradiție românească, precum și importante mărci internaționale și o echipă locală extraordinară. Vom continua să depunem toate eforturile pentru a deveni cea mai admirată companie din industria berii din România”, a declarat Igor Tikhonov, Președinte Ursus Breweries.

SURSA: Magazinul Progresiv

Anunțuri

Aprilie 3, 2017 - Posted by | business | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: