equilibrium

The art of life

Bistrița Retail Park

Bistrita Retail ParkCompania de consultanţă imobiliară CBRE a devenit consultant exclusiv pentru închirierea proiectului Bistriţa Retail Park, care se va dezvolta în Bistriţa începând din acest an. Construcţia va fi definitivată în trimestrul al doilea al anului viitor (toamna 2017). “Bistriţa este un oraş cu potenţial ridicat pentru retail, iar acest lucru este confirmat de interesul retailerilor pentru proiectul nostru. Ancora de food este deja securizată şi va avea 6.000 mp. După expansiunile din oraşele mari, retailerii iau deja în calcul şi oraşele cu până în 100.000 de locuitori, iar Bistriţa este un exemplu de succes pentru dezvoltarea retailului local”, spune Carmen Ravon, head of retail leasing în cadrul CBRE România.

Într-o postare pe Facebook, directorul Agenţiei pentru Protecţia Mediului, Sever Roman, scrie: „O investiţie de 15-16 milioane de euro se dorește a fi implementată în Bistriţa. Dacă va fi o iarnă blândă, lucrările la magazinul Selgros vor începe în ianuarie şi se estimează finalizarea lor în maximum 5 luni. În paralel se vor demara lucrările la Galeria Comercială (Bistrița Retail Park). H&M, C&A vor veni la Bistriţa şi, în final, McDonald’s sau KFC vor deschide primul magazin în acest complex”.

Bistriţa Retail Park are 15.000 mp suprafaţă totală închiriabilă şi va fi dezvoltat de Element Development. Pe lângă acest proiect, CBRE este consultant exclusiv pentru mallurile Veranda şi ParkLake, care vor fi inaugurate anul acesta în Capitală. “Bistriţa Retail Park este un proiect care răspunde nevoilor consumatorilor din această aglomerare urbană şi comercială din Bistriţa şi din întreaga regiune de nord-vest”, spune şi Ionuţ Dumitrescu, director Element Development. Bistriţa este un oraş turistic cu o putere de cumpărare ridicată şi o rată a şomajului redusă, 3,5%, aproape la jumătate faţă de media pe ţară, 6,5% în noiembrie 2015. CBRE este, de asemenea, consultant pentru Sun Plaza din Bucureşti, Polus Center din Cluj, Maritimo Shopping Center din Constanţa, Felicia Shopping Center din Iaşi, Gold Plaza din Baia Mare şi Piteşti Mall.

Element Development, firma antreprenorului Ionut Dumitrescu, incepe constructia primului centru comercial din Bistrita

Element Development, firma detinuta de catre antreprenorul roman Ionut Dumitrescu, va incepe in acest an dezvoltarea unui nou proiect de retail in centrul tarii, Bistrita Retail Park urmand sa reprezinte primul proiect de amploare din orasul de provincie si primul pariu al dezvoltatorului pe segmentul centrelor comerciale. Bistrita Retail Park va dispune de o suprafata totala inchiriabila de 15.000 mp si va fi dezvoltat intr-o locatie cu traditie pentru comertul din Bistrita. Element Development este firma omului de afaceri Ionut Dumitrescu si unul dintre cei mai noi dezvoltatori de proiecte imobiliare la nivel local, cu un portofoliu important deja in zona proiectelor rezidentiale, dar si cu un proiect important de birouri in constructie – Tunari 60 Office Building – situat in zona centrala a Capitalei si care va dispune de o suprafata inchiriabila de 8.000 mp. Tunari 60 Office Building este un proiect realizat de catre Forte Partners, la care Ionut Dumitrescu este actionar. CBRE este unul dintre cei mai importanti consultanti imobiliari de pe piata locala, un segment pe care mai activeaza nume precum JLL, Colliers, DTZ Echinox sau Knight Frank.  SURSA: ZF | Wall-street.ro

Rețeaua de magazine cash&carry Selgros va deschide un magazin din noul format în Bistrița Retail Park, a cărui finalizare este estimată pentru trimestrul al doilea din 2017

UPDATE: 3 octombrie 2016 Rețeaua de magazine cash&carry Selgros va deschide un magazin din noul format compact în cadrul proiectului Bistrița Retail Park, a cărui finalizare este estimată pentru trimestrul al doilea din 2017. Selgros a reluat în acest an expansiunea, după patru ani de la ultima deschidere. De la începutul anului a inaugurat două magazine în noul format, la Târgu Mureș și Alba Iulia. Noile magazine au o suprafață de vânzare de 4.000 de mp, față de cei 10.000 de mp cât au magazinele standard Selgros, iar sortimentul de mărfuri alimentare este același, dar gama de articole nealimentare mai restrânsă. Compania, parte a grupului Transgourmet Holding AG, și-a început activitatea pe piața locală în 2001, și mai deține 19 magazine standard în București, Brașov, Iași, Târgu Mureș, Oradea, Cluj, Ploiești, Timișoara, Craiova, Bacău, Galați, Brăila, Arad, Suceava și Constanța. Noul proiect de retail Bistrita Retail Park, al carui consultant exclusiv pentru închiriere este CBRE, va fi administrat din aceasta lună de compania de project management Vitalis Consulting. Bistrita Retail Park are o suprafață totală închiriabilă de 15.000 metri pătrați, un food-court de 6.000 metri pătrați și se va dezvolta într-o zonă cu puternic potențial pentru comerțul local. ”Bistrita Retail Park va fi un centru comercial perfect adaptat orașului ca suprafata, design si mix de retaileri. Am agreat condițiile comerciale cu majoritatea viitorilor chiriași”, a declarat Carmen Ravon, Head of Retail Leasing, CBRE Romania. Dezvoltarea Bistrita Retail Park vine într-un context dinamic pentru retailul din Transilvania. Conform datelor CBRE, din stocul total de spații comerciale moderne, 30% se află în zona de nord-vest și de vest a României. De asemenea, stocul din parcurile de retail are o pondere importantă de aproximativ 38% din totalul spațiilor comerciale moderne. Odată cu dezvoltarile din retail anunțate în București, Timișoara, Brașov, dar și în orase ca Piatra Neamț sau Satu Mare, stocul total de spatii comerciale va ajunge, conform datelor CBRE, la 3,4 milioane de metri pătrați. CBRE mai este consultant exclusiv pentru Veranda si Park Lake. (SURSA: Profit.ro)

Vitalis Consulting va administra Bistriţa Retail Park

UPDATE: 9 octombrie 2016 Noul proiect de retail Bistriţa Retail Park, al cărui consultant exclusiv pentru închiriere este CBRE, va fi administrat din această lună de compania de project management Vitalis Consulting. Bistriţa Retail Park, dezvoltat de Element Development, are o suprafaţă totală închiriabilă de 15.000 mp, un food-court de 6.000 mp şi se va dezvolta într-o zonă cu puternic potenţial pentru comerţul local, se arată într-un comunicat. Compania Selgros, unul dintre marii jucători ce va face parte din acest proiect, va implementa în Bistriţa Retail Park noul său concept de retail. Oraşul Bistriţa este un punct de atracţie turistică important pentru zona de nord-vest, în care locuieşte o populaţie activă dinamică, având o putere de cumpărare ridicată şi o rată a şomajului redusă. Vitalis Consulting este lider pe piaţa românească de consultanţă în construcţii, cu un portofoliu de peste 80 de clădiri, totalizând aproximativ 3 mil. mp construiţi. Dezvoltarea Bistriţa Retail Park se înscrie într-un context dinamic pentru retailul din Transilvania. Conform datelor CBRE, din stocul total de spaţii comerciale moderne, 30% se află în zona de nord-vest şi de vest a României. De asemenea, stocul din parcurile de retail are o pondere importantă de aproximativ 38% din totalul spaţiilor comerciale moderne. Retailul din România a înregistrat şi în ansamblu o dinamică semnificativă în 2015, datorită creşterii consumului. Astfel, industria modei a avut creşteri ale veniturilor cu 12% în 2015 faţă de anul precedent, în timp ce operatorii de fast-food au înregistrat creşteri ale veniturilor cu mai mult de 20%. Per ansamblu, veniturile înregistrate de retailerii din România în 2015 au crescut cu 10% faţă de 2014, cea mai mare rată de creştere din Europa Centrală şi de Est. (SURSA: Curierul National)

H&M va fi ancora principală a Bistrița Retail Park, printre chiriași fiind și Pepco, C&A, Deichmann, Takko, Drogerie Markt, McDonalds sau KFC

UPDATE: 6 februarie 2017 Selgros Bistrița se va deschide până la jumătatea anului 2017. Magazinul face parte din proiectul Bistrița Retail Park. Selgros Bistrița va avea o suprafață de 7.875,25 mp, parter și un corp P+1 etaj. Bistrița Retail Park este prima galerie comercială din Bistrița, cu o suprafață totală de 15.000 mp și 225 locuri de parcare. Bistrița Retail Park este situat în Calea Moldovei, nr. 13 și va cuprinde, pe lângă magazinul Selgros, alte 22 de unități cu suprafețe variabile. H&M va fi ancora principală a Bistrița Retail Park, printre chiriași fiind și Pepco, C&A, Deichmann, Takko, Drogerie Markt, McDonalds sau KFC. (Property Buzz)

Centrele comerciale Bistrita Retail Park si Centrul Comercial Galeria isi grabesc lansarea!

UPDATE: 9 februarie 2017 ” Știu că foarte mulți bistrițeni se duc în week-end la Cluj la mall. Sigur că dacă va fi aici un astfel de centru comercial lumea va scuti timp și bani. Sunt două grupări care se concurează cine să facă mai repede mall-ul. O lucrare se va executa pe locul fostei UCTA (Bistrita Retail Park + Selgros), iar alta în zona de lângă Kaufland 2 (Galeria). În cele două zone avem niște documente de urbanism, ei se contestă unii pe alții, vor să fure startul. Am discutat și cu unii și cu alții, din punctul de vedere al Primăriei beneficiază de tot sprijinul, și unul și altul. Tot ce trebuie să facem noi legal rezolvăm în viteza cea mai mare, pe urmă ei să-și rezolve problemele între ei, e vorba de concurența între firme și aici nu suntem noi arbitri. La ora aceasta nu a fost emisă nicio autorizație de construcție. În acest an, cel puțin unul dintre ele va fi finalizat, așa de dur se pune problema. Mall-urile nu depind de noi, le fac privații, totul a depins de cum s-a mișcat economia românească” – Ovidiu Crețu la AS TV Bistrita

A început construcția galeriei comerciale în Bistrița Retail Park + Selgros Cash&Carry

UPDATE: 12 februarie 2017 Compania Matrix Development, proprietara unui teren în suprafață de 67.000 de metri pătrați unde a funcționat fabrica UCTA, a început, împreună cu SC Europolis BV Development din Cluj-Napoca și SC Cash & Carry Selgros lucrările la primul shopping center al orașului Bistrița (Bistrita Retail Park), conform bistriteanul.ro. În paralel, compania SC Apple Development SRL, care deține un teren de 20.000 de metri pătrați langa supermarket Kaufland 2, intenționează să construiască o galerie comercială sub numele de Galeria. Conform publicației amintite, cei de la Matrix Development sunt ceva mai avansati. Selgros a reușit deja să-și obțină actele, și buldozerele au intrat deja pe teren, unde au început să sape și să elibereze amplasamentul pentru construirea viitoarelor magazine. Magazinul Selgros face parte dintr-un proiect nou dezvoltare al companiei și va avea o suprafață de vânzare de 4.000 m², mai mică decât în magazinele standard Selgros însă oferta va fi aceeași în cazul produselor alimentare. Bistrita Retail Park va avea 22 de magazine diferite, centrul urmând să fie de tip galerie comercială. Până acum autoritățile auvehiculat nume ca H&M, C&A, Deichmann, Takko Fashion, Pepco, DM că vor veni la Bistrița în noul Retail Park Park și lor li se vor alătura fie cei de la McDonalds fie KFC. Centrul comercial Bistrita Retail Park va fi construita de Eurisko iar locatiile din centrul comercial vor fi închiriate de CB Richard Ellis – CBRE. In acest moment echipa de Retail&Asset Services CBRE continuă să își dezvolte portofoliul de proiecte de leasing exclusiv. Pe lângă Retail Park, CBRE este consultant exclusiv pentru Veranda și Park Lake. CBRE mai are în portofoliu mandate de retail property management și leasing pentru entităţi precum Sun Plaza din București, Polus Center din Cluj, Maritimo Shopping Center din Constanța, Felicia Shopping Center din Iași, Gold Plaza din Baia Mare și Pitești Mall. (Constructiv)

Bistrita Retail Park se va deschide in luna septembrie 2017

UPDATE: 24 martie 2017 Element Development, a anunțat că a demarat lucrările de construcție pentru Bistrița Retail Park. Proiectul presupune o investiție de 7,5 milioane euro pentru o galerie comercială de 9.000 mp, ce va fi construită pe Calea Moldovei nr.13, la doar câteva minute de centrul vechi al orașului Bistrița. Oferta galeriei comerciale va fi completată de un hipermaret, investiția aparținând Selgros. Chiriașii vor prelua spațiile pentru amenajare în luna iulie, termenul estimat pentru deschiderea proiectului fiind septembrie 2017. (Business Review EU)

Apare un nou concept de mall în România: strip mall-ul. Un strip mall modern se construieste chiar acum la BISTRITA

UPDATE: 5 aprilie 2017  Conceptul de strip mall, adică un mall în aer liber unde magazinele sunt aranjate în linie, cu un trotuar în faţă, va depăşi numărul mallurilor clasice în următorii cinci ani, potrivit companiei de consultanţă imobiliară Colliers International. Spre exemplu, anul acesta vor fi livrate cel puţin 6 strip malluri în oraşe precum BISTRITA, Dorohoi, Mioveni, Oradea, Paşcani şi Târgovişte, a declarat Daniela Popescu, director asociat în cadrul departamentului de retail al Colliers International. (wall-street.ro)

Primii chiriasi in Bistrita Retail Park: JYSK se alatura proiectului de la BISTRITA

JYSK – saltele, pilote, perne şi mobilier la preţuri scăzute – www.jysk.ro

UPDATE: 22 mai 2017 Element Development semneaza primele contracte de inchiriere pentru proiectul Bistrita Retail Park: Danezii de la JYSK ocupa peste 1.000 mp in proiectul lui Ionut Dumitrescu. Element Development, companie specializata in dezvoltarea de proiecte imobiliare, detinuta de catre antreprenorul roman Ionut Dumitrescu, a semnat un contract cu retailerul danez de mobila si accesorii JYSK pentru o suprafata de 1.275 mp la Bistrita Retail Park. Totodata, a fost desemnat antreprenorul general al proiectului: compania locala Campeador. Proiectul „Bistrita Retail Park” presupune o investitie de 7,5 milioane euro pentru o galerie comerciala de 9.000 mp, ce va fi construita la doar cateva minute de centrul vechi al orasului. Oferta galeriei comerciale, dezvoltata de Element Development, va fi completata de un hipermarket, investitia apartinand Selgros. ”Cresterea puterii de cumparare si lipsa spatiilor moderne de retail in orasele secundare au determinat o cerere mare pentru parcul de retail pe care il dezvoltam in Bistrita. Retailerii cauta optiuni de dezvoltare in orasele mai mici si sunt cu precadere interesati de parcuri de retail, unde costurile sunt mai mici fata de cele pentru prezenta intr-un mall”, explica Ionut Bordei, CEO Element Development. CBRE Romania este compania de consultanta imobiliara care se ocupa exclusiv de procesul de inchiriere, in timp ce firma Vitalis Consulting este ”Project Manager” pentru supervizarea lucrarilor de constructie ale acestui proiect. (SURSA: Wall-street.ro)

Despre Selgros Cash&Carry – Selgros Cash & Carry Romania SRL este o societate a grupului TransGourmet CEE (anterior Fegro/Selgros Germania), cu sediul în orașul Neu Isenburg, lângă Frankfurt. Concernul a fost înființat în 1989 prin fuziunea grupurilor comerciale Fegro și Selgros, deținând în prezent 89 de magazine, 43 în Germania, 17 în Polonia, 8 în Rusia și 21 în România. Din anul 2009 Fegro/Selgros Germania a devenit parte a grupului TransGourmet Holding SE și a fost redenumit în TransGourmet CEE. Selgros Cash & Carry SRL este o societate a grupului TransGourmet, controlat astăzi integral de compania Coop Elvetia, Selgros deținând în prezent 89 de magazine, 43 în Germania, 17 în Polonia, 8 în Rusia şi 21 în România. TransGourmet acţionează în domeniul B2B-Foodservice în Germania, Elveţia, Franţa, Polonia, România, Rusia și Austria.  Selgros a intrat pe piața româneasca în anul 2001 prin deschiderea primului magazin în Brașov, unde se află și sediul  administrației centrale. Rețeaua Selgros s-a extins apoi an de an. Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și deține 21 de magazine în România. Selgros se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect. Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere. În 2011, Selgros a intrat în portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea ca bază a oricărei acțiuni. Accesul în magazine se face pe baza cardului de membru al clubului profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri.

Despre JYSK – JYSK este un lanţ internaţional de distribuţie care comercializează „totul pentru casă” şi care este deţinut de fondatorul original, Lars Larsen, cunoscut în Danemarca drept cel mai important comerciant care are întotdeauna „o ofertă extraordinară”.  În 1979, când a deschis primul magazin în cel de-al doilea oraş ca mărime din Danemarca, Aarhus – unde, întâmplător, mai se află şi acum – Larsen avea planuri mari, dar nu şi-ar fi imaginat niciodată cât de rapid va creşte compania sa. Larsen a continuat să deschidă câteva magazine de succes JYSK Sengetøjslager (numele original al magazinului până în 2001) în diverse locaţii din Danemarca, iar în 1984 a deschis primul magazin în afara graniţelor, în ţara vecină, Germania. În prezent, Grupul JYSK cuprinde peste 2.400 de magazine în următoarele 48 de ţări din întreaga lume: Danemarca, Norvegia, Suedia, Finlanda, Polonia, Republica Cehă, Ungaria, Ţările de Jos, Slovacia, Germania, Austria, Elveţia, Islanda, Canada, Groenlanda, Insulele Faroe, Estonia, Letonia, Lituania, Ucraina, Kosovo, Bulgaria, Kazakhstan, România, Franţa, Marea Britanie, Slovenia, Macedonia, Croaţia, Italia, Spania, Bosnia şi Herţegovina, China, Serbia, Armenia, Muntenegru, Indonezia, Grecia, Singapore, Albania, Vietnam, Malta, Portugalia, Georgia, Bielorusia, Tajikistan, Moldova și Belgia. Cifra anuală de afaceri a grupului este de 3,12 miliarde de euro. Creşterea este stabilă şi controlată, iar personalul total constă din aproape 21.000 de angajaţi. Cuvântul „JYSK” a fost inclus intenţionat în numele companiei. În limba daneză, „JYSK” denumeşte orice sau pe oricine – precum Lars Larsen – din Peninsula Iutlanda şi este adesea asociat cu modestia, conştiinciozitatea şi onestitatea, cele trei valori cu care a fost identificat întotdeauna însuşi Larsen. JYSK înseamnă încredere, iar o afacere rămâne întotdeauna o afacere.

Despre H&M – H & M Hennes & Mauritz AB (cunoscută ca H & M) este un lanț de magazine de îmbrăcăminte din Suedia. Compania a fost înființată în 1947 în Vasteras. În iulie 2010, H&M avea aproximativ 76.000 de angajați, care lucrau în circa 2.000 de magazine din 37 de țări, fiind al treilea mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, după grupul american GAP si INDITEX din Spania. Cea mai mare piață este Germania, urmată de Marea Britanie și Suedia. Compania a deschis primul magazin în România pe 25 martie 2011.

Despre Pepco – Pepco, un mare lanţ polonez de magazine de haine, accesorii, jucării şi produse pentru casă, de tip discount, parte a unui concern african prezent pe trei continente, a intrt pe piaţa românească inca din anul 2015. Retailerul de tip discount Pepco este parte a holding-ului african Pepkor care are o reţea de peste 3000 de magazine în 13 state din Europa, Africa, Australia. Aproximativ 30.000 de angajaţi lucrează pentru concernul Pepkor la nivel mondial. Pepkor operează prin lanţurile de magazine Pepco (în Polonia, Cehia, Slovacia), Best&Less (pe piaţa australiană), Pep, Ackermans, John Craig, Dunns (în Africa). In vara anului 2017 Pepco Romania detinea 128 de magazine.

Despre C&A – Pe parcursul secolelor al 17-lea și al 18-lea strămoșii fondatorilor C&A explorau deja noi idei prin care să întâmpine nevoile clienților lor. Provenind din micul oraș german Mettingen, de la granița cu Tările de Jos, strămoșii lui Clemens și ai lui August erau de mult comercianți de succes în nordul Olandei. Ca negustori de in ei părăsiseră ferma familiei în 1671 pentru a-și vinde marfa. În anii 1830 Clemens și August erau deja ucenici în Mettingen, învățându-și bine meseria încă de pe atunci. C&A este o companie de retail de îmbrăcăminte din Olanda. Face parte din grupul Cofra Holding din Elveția. C&A reprezintă abrevierea numelor celor doi fondatori ai brandului, frații Clemens și August Brenninkmeyer, care au pus bazele companiei în 1841. În prezent, C&A este unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din Europa, cu două milioane de clienți zilnic și 1.400 de magazine în 19 țări. In 1841 C&A debutează în Sneek, Olanda. in anul 1893 prima extindere importantă: se deschide magazinul din Amsterdam. 1911, prima extindere internaţională: se deschide magazinul din Berlin. 1922, se deschide primul magazin în Regatul Unit. 1948, se deschide primul magazin în S.U.A. 1990, expansiunea fenomenului Dot Com: C&A îşi deschide primul site web la sfârşitul anilor ‘90. 2009, se deschid primul magazine din România. 2011, C&A începe să utilizeze vehicule electrice. Ce va urma? Pana in 2020 colecţiile C&A vor conţine în proporţie de două treimi articole fabricate din materiale sustenabile; 100% din bumbac care va proveni din surse sustenabile. Reţeaua de aprovizionare C&A va atinge un nivel zero al deversării de substanţe chimice periculoase.  Compania este prezentă și în România, unde a avut încasări de 7,9 milioane de euro în anul 2009. În anul 2012, C&A deținea pe piața locală o rețea de 22 de magazine.

Despre Deichmann – Deichmann a început în 1913 în cartierul muncitorilor din Essen-Borbeck, în inima regiunii Ruhr. Heinrich Deichmann, născut în 1888, a deschis o cizmărie pe care o conducea împreună cu soția sa, Julie. Două generații mai târziu și la o distanță de peste 100 de ani, compania a ajuns lider de piață în Europa. Deichmann este reprezentată astăzi în 25 de țări cu peste 3.700 de magazine și are în jur de 37.300 de angajați. La fel ca atunci, Deichmann este o afacere de familie, ce pune preț pe creșterea prin propriile forțe. Listarea la bursă și creditele bancare sunt subiect tabu pentru proprietari. Deichmann este o companie din Germania înființată în anul 1913. Este cel mai mare vânzător cu amănuntul de încălțăminte din Europa. Compania este în posesia familiei Deichmann și are sediul central în Essen, Germania. În 2008 Deichmann a vândut, la nivel mondial, peste 127 de milioane perechi de pantofi în cele peste 2.550 de magazine proprii. Compania este prezentă în 18 țări din Europa, precum și pe continentul american. In Romania firma este prezenta pe piata din anul 2007 si pana in 2016 existau deja peste 80 de magazine Deichmann.

Despre Takko Fashion – Takko Fashion este o companie de retail de îmbrăcăminte din Germania. Compania operează în peste 1.200 de magazine în Europa, atât direct, cât și în sistem de franciză, și este al doilea mare retailer de pe piața de profil din Germania. În afara Germaniei, Takko deține 400 demagazine. Compania este prezentă și în România începând cu anul 2007.

Despre Drogerie Markt –  DM dm-drogerie markt este un concern de magazine de cosmetice și bunuri de larg consum din Germania. Compania are la nivel internațional peste 2.200 de filiale și a încheiat anul fiscal 2008/2009 cu o cifră de afaceri de 5,2 miliarde euro. Compania este prezentă și în România, intrand pe piața locală în 2007 și operează dupa zece ani 85 de unități comerciale. Cele mai recente raportări financiare ale dm drogerie markt indică afaceri de circa 55,69 de milioane de euro pentru anul financiar 2014/2015 ( n.r. perioada oct. 2014-sept. 2015). Printre obiectivele acestui an (2017) se numără continuarea expansiunii, dar şi deschiderea propriului depozit central, care va avea în primă fază o suprafaţă de 6.000 mp.

Despre McDonald’s –  Cum se creează, la vârsta de 52 de ani, un imperiu al restaurantelor care să devină peste noapte un adevărat succes? Aşa cum a spus Ray Kroc: “a fost un succes peste noapte, dar 30 de ani înseamnă o noapte lungă, lungă.” În 1917, la 15 ani, Ray Kroc nu şi-a dezvăluit vârsta reala pentru a se alătura Crucii Roşii ca şofer pe ambulanţă, dar războiul s-a încheiat înainte ca el să-şi termine perioada de practică. A lucrat, apoi, ca pianist, vânzător de pahare din hârtie şi agent de vânzări de mixere multifuncţionale. McDonald’s este cel mai mare lanț de restaurante de tip fast-food, fiind înființat în anul 1940 de către frații Dick și Mac Macdonald din San Bernadino, Californa, Statele Unite ale Americii. Însă momentul de „aur” al companiei a fost în anul 1955, când a fost creată de franciza de către Ray Kroc. McDonald’s Corporation (listată la Bursa de valori din New York sub codul MCD) este cel mai mare lanț de restaurante de tipul fast-food din lume, vânzând cu prioritate hamburgeri, pui, cartofi prăjiți, amestecuri de băuturi răcoritoare pe bază de lapte (așa numitele milkshake-uri) și băuturi carbo-gazoase. Mai recent, a început să ofere si salate, fructe, snack wraps și carrot sticks. McDonald’s este și cel mai mare retailer global din domeniul serviciilor alimentare, cu peste 32.000 de restaurante în 117 țări. În anul 2011 compania a încasat 27 de miliarde de dolari. Compania este prezenta si in romania din iunie 1995. McDonald’s detine si o fabrica unde se produc chifle, situata in localitatea Cernica.

Zvonuri și lovituri sub centură. Galeria comercială (Bistrita Retail Park) de lângă Selgros Bistrita nu e anulată. Va fi gata în primăvara lui 2018

UPDATE: 29 august 2017 Galeria comercială Bistrita Retail Park promisă de investitorul Element Development în Bistrița va fi livrată în primăvara viitoare (2018), lângă Selgros, în ciuda zvonurilor care dădeau proiectul ca anulat. “Informațiile care au apărut în presa locală și susțin că Bistrita Retail Park nu se va mai construi sunt false, punctul de vedere al dezvoltatorului, Element Development, nefiind solicitat (până acum – n.n.). În această toamnă, Selgros va inaugura o nouă unitate în imediata vecinătate. Galeria comercială, care include și magazinul JYSK, va fi livrată în primăvara anului 2018. Zona din jurul Bistrița Retail Park va deveni noul pol comercial al orașului, datorită prezenței aici a pieței agro-alimentare, a magazinelor Altex, Penny și Selgros și a noii galerii comerciale.”, a declarat, în exclusivitate pentru bistritabusiness.ro, Ionuț Bordei, CEO Element Development. Bistritabusiness.ro a solicitat un punct de vedere oficial investitorului și l-a primit prompt, cu sprijinul Verbio, agenția de PR a Element Development.

Zvonuri și lovituri sub centură – Surse locale spun că zvonurile referitoare la anularea investiției de lângă Selgros au fost lansate și susținute în oraș de competitorii de la Mitiska Reim, care construiesc și ei o galerie comercială în apropierea proiectului Element Development (lângă Kaufland). Ambii dezvoltatori au anunțat public că negociază sau chiar au semnat contracte cu unii retaileri ca viitori chiriași. Multe dintre aceste nume s-au regăsit în listele ambelor galerii comerciale, ceea ce e imposibil în practică. Deocamdată, Element Development îi reconfirmă pe danezii de la JYSK. Belgienii de la Mitiska Reim rămân cu cei vehiculați inițial, fără a confirma dacă au sau nu contracte semnate cu aceștia: H&M, KFC, Takko, Hervis, Flanco, Deichmann, Pepco, CCC. Cert e ca unii dintre acești retaileri sunt în plină campanie de recrutare de personal pentru Bistrița. Nu e clar în care galerie vor funcționa, dar asta pentru bistrițeni contează mai puțin. (Bistrita Business)

12 magazine și food-court cu 8 restaurante în galeria comercială de lângă Selgros

UPDATE: 6 octombrie 2017 Dezvoltatorul Bistrița Retail Park, care are ca ancoră principală Selgros, a anunțat, în exclusivitate pentru BistrițaBusiness.ro, că proiectul final, prevăzut a fi livrat în primăvara lui 2018, va avea 12 magazine, un food-court cu 8 restaurante și 180 de locuri de parcare. Fără shop-uri de tip insulă.  “Suntem în plin proces de negociere a contractelor de închiriere pentru proiectul Bistrița Retail Park. Ne dorim să atragem un mix interesant pentru locuitorii din Bistrița, format din branduri de modă, sport, home & deco, farmacie, super-market si un food-court. Locația este în atenția retailerilor, aici urmând să funcționeze noul pol comercial al orașului format din piața agro-alimentară, Altex, Penny, Selgros și Bistrita Retail Park. Vom anunța în curând noi branduri care se vor alătura proiectului. Acesta prevede 12 magazine și un food-court cu 8 restaurante“, a declarat Ionuț Bordei, CEO al Element Development, dezvoltatorul Bistrița Retail Park. “Proiectul nostru este tip retail park: o galerie comercială unde intrarea în magazine se face de pe o alee comună, pietonală. Spre deosebire de shopping mall, parcul de retail are costuri mai mici și este ideal pentru orașele secundare“, a mai spus Bordei. (Bistrita Business)

Anunțuri

Septembrie 19, 2016 - Posted by | bistrita, business | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: