equilibrium

The art of life

The X-Files – season 10 (best series)

The-X Files„Numele meu este Fox Mulder. Din copilărie, am fost obsedat de un fenomen global controversat. Deoarece sora mea a dispărut atunci când aveam 12 ani…în ceea ce cred că a fost o răpire extraterestră, obsesia mea m-a dus la FBI, unde am investigat cazuri de știință paranormală într-un birou cunoscut sub numele de X-Files. Prin această unitate, am putut continua munca mea asupra fenomenului extraterestru, și căutarea pentru sora mea dispărută. În 1993, FBI-ul a încercat să conteste munca mea, aducând un om de ştiinţă şi medic care să valideze constatările mele…care însă a adâncit obsesia mea pentru paranormal pentru cea mai mare parte a unui deceniu, timp în care agentul, Dana Scully, şi-a testat propria ei credință. În anul 2002, într-o schimbare de direcție și a politicii, FBI-ul a închis Dosarele X, și investigația noastră a încetat. Dar obsesia mea personală nu. Există 10.000 de fenomene extraterestre observate în fiecare an doar în America de Nord, si așa a fost încă de la începuturile omenirii. În epoca de piatră și chiar referințe biblice în epoca noastră modernă. În 1947, Kenneth Arnold a văzut nouă obiecte neidentificate pe fereastra micului său avion, urmată de accidentul istoric de la Roswell și legendara sa mușamalizare. În 1957, OZN-uri au fost reperate deasupra capitalei națiunii noastre. Pentagonul a ţinut doar conferințe de presă. Mai mulţi martori în 1967 la Malmstrom Air Force Base din Montana au văzut avioane de luptă ușor depășite de OZN-uri care urcau uşor mai sus de 200.000 de picioare, de două ori plafonul maxim de înălţime la care puteau zbura avioanele noastre de spionaj. Dr. Edgar Mitchell, al șaselea om ajuns pe Lună, citează studii secrete pe materiale și organisme extraterestre. Secretarul de stat Cyrus Vance și viitorul președinte Gerald R. Ford recunosc fenomenul OZN în memorandumuri oficiale de guvern. Dar acum, oamenii râd numai, și numai Roswell este amintit. Dar trebuie să ne întrebăm… sunt EI cu adevărat o farsă ? Suntem cu adevărat singuri ? Sau suntem mințiți ? ADEVĂRUL ESTE ACOLO !”

The X-Files | Biography | FOX Tv | Trailer Film

Februarie 10, 2016 - Posted by | film |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

