equilibrium

The art of life

Va mai aduceti aminte? Nicio masa fara peste!

Medicii nutritionisti incurajeaza consumul frecvent de peste, in cel putin doua portii saptamanal. Alimentatia intregii familii poate deveni mult mai sanatoasa cu ajutorul acestui tip de carne cu proprietati unice pentru organism.Pestele nu trebuie sa lipseasca din niciun regim alimentar, datorita vitaminelor, mineralelor si nutrientilor esentiali pe care ii contine. Exista cateva metode prin care puteti sa suplimentati aportul de peste in alimentatia intregii familii, recomandate de specialistii in nutritie.
Carnea de peste este unul dintre cele mai sanatoase alimente pentru organismul uman, fiind cea mai importanta sursa de acizi grasi omega-3, proteine si alte grasimi sanatoase, despre care s-a demonstrat stiintific ca previn numeroase afectiuni si imbatranirea prematura, protejeaza tesutul cutanat si asista procesul de slabire.

  • Prevenirea hipertensiunii. Grasimile esentiale omega-3 din pestele gras (somonul, tonul, sardinele, pastravul etc.) reduc riscul instalarii aterosclerozei si a aritmiei ventriculare si previn acumularea de trigliceride si cheaguri de sange.
  • Prevenirea cancerului. Acizii grasi omega 3 contribuie la prevenirea anumitor tipuri de cancer, precum cancerul mamar, cancerul de colon si prostata.
  • Imbunatatirea functionarii creierului. Grasimile sanatoase din peste imbunatatesc puterea de concentrare si memoria, ameliorand totodata si simptomele declinului cognitiv specific inaintarii in varsta.
  • Prevenirea inflamatiilor. Pestele si uleiul de peste au proprietati antiinflamatorii si reduc astfel inflamatiile din sange si tesuturi. Uleiul de peste amelioreaza si durerile inflamatorii si este astfel util in tratarea unor afectiuni precum artrita, prostatita sau cistita.
  • Imbunatatirea vederii. Pestele previne degenerarea maculara, sindromul ochilor uscati sau glaucomul, imbunatatind sanatatea vaselor de sange din zona oculara.
  • Prevenirea imbatranirii premature. Carnea de peste are proprietati benefice pentru piele, mentinandu-i elasticitatea pe o perioada mai lunga de timp. Acizii grasi esentiali din acest aliment amana aparitia ridurilor, a liniilor fine si a petelor cutanate, avand si efect protector impotriva razelor ultraviolete. (Sfatul Medicului)
Anunțuri

Septembrie 29, 2014 - Posted by | sanatate |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: