equilibrium

The art of life

Carrefour Contact – o franciza pentru zona rurala

Carrefour ContactGrupul francez Carrefour a lasat cel de-al cincilea format pe piaţa locală, respectiv magazinele de proximitate Contact, cu care atacă zona rurală din România, ocolită până recent de reţelele străine. Sub acest brand au fost deschise deja şase magazine, în  Hărman (judeţul Braşov), Mizil (judeţul Prahova), Iveşti (judeţul Galaţi), Hârşova (judeţul Constanţa), Feteşti (judeţul Ialomiţa) şi Pechea (judeţul Galaţi). Francezii mai aveau circa 150 de unităţi pe piaţa locală sub alte formate, respectiv hipermarketuri Carrefour, supermarketuri Mar­ket, magazine de proximitate Express şi magazin online. Magazinele Carrefour Contact sunt magazine de pro­ximitate, ca şi Express, însă acestea din urmă repre­zintă formatul cu care francezii au mers în zona urbană. „Contact reprezintă franciza Carrefour pentru zona rurală şi periurbană, Acest format joacă rolul magazinului universal de pe vremuri, având o sortimentaţie largă, dar nu profundă (nu multe branduri şi varietăţi pentru aceeaşi categorie de produs, n.red.)“, spune Andreea Mihai, direc­torul de marketing al grupului francez. Diferenţa faţă de Express este că în cazul acestuia din urmă magazinele au un model urban, cu o sortimentaţie tipică de cumpărător grăbit, care are nevoie de o sorti­mentaţie profundă pe anu­mi­te articole gen ciocolată, mai explică Andreea Mihai. (ZF)

Anunțuri

Iunie 24, 2014 - Posted by | business |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: