equilibrium

The art of life

Penny Market Bistrita

Penny Market logoDupa ce grupul german Rewe a deschis un supermarket in Beclean acum doi ani cat de curand si bistritenii vor putea face cumparaturi direct de la supermarketul Penny Market amplasat pe Calea Moldovei. Grupul german Rewe are undă verde de la Agenţia de Protecţie a Mediului Bistriţa-Năsăud să înceapă construcţia unui Penny Market pe Calea Moldovei Nr.15 A. Potrivit directorului APM Bistriţa-Năsăud, Ştefan Mureşan, în cel mult şase luni vom avea încă un loc din care ne putem face cumpărături. Penny Market se află într-o plină perioadă de expansiune, atât în România, cât şi în alte ţari europene în oraşe cu peste 20.000 de locuitori, terenuri cu suprafaţa de peste 4.000 m2 cu vizibilitate mare chiar şi în zone cu alţi retaileri cum e şi Calea Moldovei din Bistriţa unde mai deţin magazine Kaufland, Lidl şi Unicarm. Magazinele Penny Market au o suprafaţă de ca 750 mp şi un sortiment de aproximativ 2000 de articole: alimente de bază, băuturi, detergenţi, produse proaspete şi congelate, legume, fructe şi non food. Principiul Penny se bazează pe achiziţionarea de marfă din România, astfel încât ponderea principală a articolelor oferite spre vânzare este de provenienţă autohtonă. În anumite cazuri se apelează şi la furnizori străini, pentru anumite categorii de articole care nu se produc în România şi al căror raport calitate – preţ corespunde cerinţelor clienţilor autohtoni.

S.C. REWE PROJECTENTWICKLUNG ROMÂNIA S.R.L., cu sediul în municipiul Bucuresti, soseaua Fundeni, nr. 38-40, ap. 1, sector 2, anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare de către Agenţia pentru Protecţia Mediului Bistriţa-Năsăud, în cadrul procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului şi de evaluare adecvată, pentru proiectul: „Construire magazin PENNY MARKET cu carmangerie”, propus a fi amplasat în: municipiul Bistrita, Calea Moldovei, nr. 15A, jud. Bistriţa-Năsăud. (Anpm Bistrita)

UPDATE: 09 ianuarie 2013  Penny Market a inchis anul 2013 cu 156 de magazine. REWE Romania, compania care opereaza reţeaua de magazine de tip discount Penny Market si XXL Mega Discount, a închis anul 2013 cu 156 de unităţi. Grupul REWE este unul dintre liderii europeni în comerţul alimentar de la înfiinţarea sa în anul 1927. Grupul REWE a ajuns de la un comerciant local la un concern multinaţional aflat într-o continuă dezvoltare şi perfecţionare. Concernul se adaptează mereu cerinţelor pieţelor internaţionale şi este mereu cu un pas în faţă, îmbinând astfel tradiţia şi experienţa de 80 de ani cu gândirea orientată spre viitor. În afară de comerţul en detail din domeniul alimentar, REWE este activ la nivel european atât în domeniul turismului cât şi cel al comerţului cu articole de tip Do-it-Yourself.  Grupul REWE este prezent în România prin lanţurile de magazine Billa, Penny Market XXL şi Penny Market. Pe piaţa românească conceptul Penny Market a fost introdus cu succes în anul 2005. În acest moment compania REWE detine 157 de unitati. Magazinele Penny Market au o suprafaţă de 750 mp şi un sortiment de peste 2000 de articole (alimente de bază, conserve, băuturi, detergenţi, produse proaspete şi congelate, legume, fructe şi non food), orientat în totalitate către nevoile, dorinţele şi sugestiile clienţilor. Tot timpul, pe lângă sortimentul de bază se vor găsi şi oferte promoţionale, în cantităţi limitate, venite în completarea sortimentului standard. Acestea vor fi valabile câte o săptămână, în concordanţă cu pliantul din perioada respectivă, distribuit gratuit în casele clienţilor. Principiul Penny se bazează pe achiziţionarea de marfă din România, astfel încât ponderea principală a articolelor oferite spre vânzare să fie de provenienţă autohtonă. În anumite cazuri se va apela şi la furnizori străini, pentru câteva categorii de articole care nu se produc în România şi al căror raport calitate – preţ se potriveşte cu cerinţele clienţilor autohtoni. Peste 60% din produsele comercializate în magazinele Penny Market şi XXL Mega Discount sunt româneşti, iar 20% sunt mărci proprii. Principalul concurent al retailerului pe segmentul pe care activează este Lidl. REWE România face parte din concernul german REWE Group, prezent în 13 ţări, cu 15.538 de magazine şi afaceri de 49,7 miliarde euro anul trecut.

In urmatorii 2 ani, Rewe România va investi in peste 35 magazine Penny Market şi un depozit

UPDATE: 24 mai 2014 Rewe România, proprietarul reţelelor Penny Market şi XXL Mega Discount, are un nou management, după plecarea lui Christian Beck, şi plănuieşte deschiderea a peste 35 de magazine în următorii doi ani, precum şi a unei noi platforme logistice. „Piaţa de retail din România are în continuare un enorm potenţial pentru dezvoltare, dat fiind că ponderea numărului de magazine aferente comerţului modern pe cap de locuitor esta abia la 25% din media europeană”. Acesta şi rezultatele financiare pozitive de pe piaţa locală sunt principalele motive pentru care ţara noastră se află în atenţia grupului Rewe şi în următorii ani. Astfel, în perioada 2014-2015, Rewe România urmează să deschidă 35-45 de noi unităţi Penny Market şi o a treia platformă logistică, în zona Moldovei, după cele două deja existente, în Turda (judeţul Cluj) şi Ştefăneştii de Jos (județul Ilfov). Investiţia într-un magazin este de aproximativ 2 milioane euro, dintre care jumătate reprezintă costul terenului, a anunţat compania anterior.

În prezent, cu 3.212 angajați, reţeaua numără 157 magazine, dintre care 149 sub brandul Penny Market şi 8 XXL Mega Discount. Cel mai nou magazin XXL Mega Discount a fost deschis la Ploieşti, în aprilie. Grupul Rewe România este format din două companii: una operativă – Rewe România (magazine), iar cealaltă, o firmă de dezvoltare imobiliară – Rewe Projektentwicklung. Anul trecut, veniturile cumulate ale celor două firme au depăşit 500 milioane euro. Cifra de afaceri înregistrată de Rewe România a fost de 2,19 miliarde lei, în creştere cu 12,9% faţă de anul anterior, iar cea a diviziei de real estate Rewe Projektentwicklung România a ajuns la 61,7 milioane lei. Compania are şi un nou Consiliul de Administraţie (CA), alcătuit din Dennis Biernatzki (administrator pentru departamentele achiziţii, asigurarea calității, marketing/shopper marketing), Daniel Gross (administrator pentru departamentele audit, controlling, construcții, expansiune, financiar, resurse umane, IT, juridic, logistică) şi Oliver Eifler (administrator pentru departamentele XXL Mega Discount şi vânzări). Oficialii Rewe România au mai precizat că, din mai, după plecarea fostului director general Christian Beck, conducerea va fi asigurată doar de noul CA.  „Compania Rewe Romania este condusă de noua structură de management începând cu luna mai 2014”, mai transmite comunicatul. Principalul concurent al retailerului pe segmentul pe care activează este Lidl. La noi, grupul german Rewe mai este prezent prin lanţul de supermarketuri Billa (80 unităţi). La nivel european, Rewe are 15 mii magazine şi 330 mii de angajaţi în 12 ţări. (Constructii Bursa)

UPDATE: 25 mai 2014 La Bistrita, grupul Rewe Romania va deschide un supermarket Penny Market in acest an. Magazinul va fi dechis pe str, Calea Moldova Nr.15 A, Bistrita, peste drum de reprezentanta Dacia Romania, colt cu Piata de sus a orasului, peste drum de Liceul InfoEl.

Te așteptăm în echipa noastră!

Dacă eşti interesat de unul dintre job-urile Penny, te rugăm să ne trimiti CV-ul tau la adresa menţionată în descrierea job-ului. Pentru ca aplicația ta să fie luată în considerare, te rugăm sa specifici în titlul mesajului: postul, departamentul și localitatea pentru care optezi.

Daca sunteti in cautarea unui loc de munca la Penny Bistrita, accesati siteul Penny la Joburi in filiale – CARIERE!

DESCHIDERE OFICIALA !!!

Rewe deschide miercuri 8 octombrie, ora 7.00, magazinul Penny Market Bistrița situat pe Calea Moldovei peste drum de liceul InfoEl (Electrotehnic) !

UPDATE: 6 octombrie 2014 Penny Market îşi extinde reţeaua de magazine printr-o investiţie de două milioane de euro la BISTRITA. Rewe România deschide maine, miercuri 8 octombrie, un magazin Penny Market în oraşul Bistriţa, judeţul Bistriţa-Năsăud, şi ajunge astfel la o reţea de 152 unităţi la nivel naţional, a anunţat retailerul, investiţia într-o astfel de unitate fiind de circa două milioane euro.Unitatea are 100 locuri de parcare şi a creat 16 locuri de muncă.Rewe România, parte a grupului german omonim, mai operează în România opt magazine XXL Mega Discount.În luna mai, Rewe România anunţa că are în plan extinderea reţelei în următorii doi ani şi deschiderea unei noi platforme logistice.Potrivit unor informaţii anterioare, investiţia într-un magazin este de circa 2 milioane euro, din care jumătate reprezintă costul terenului.Grupul Rewe România este format din două companii, una operativă (magazinele – n.r.) REWE România SRL şi o firmă de dezvoltare imobiliară – REWE Projektentwicklung. Anul trecut, afacerile cumulate ale celor două firme au depăşit 500 milioane euro.Cifra de afaceri înregistrată de compania Rewe România a fost de 2,19 miliarde lei, reprezentând o creştere de 12,9% faţă de anul anterior, iar cea a diviziei de real estate Rewe Projektentwicklung România a ajuns la 61,7 milioane lei.Principalul concurent al retailerului pe segmentul pe care activează este Lidl.În România, grupul german Rewe mai este prezent prin lanţul de supermarketuri Billa, care numără 83 de unităţi. (ZF)

Cu ce isi asteapta Penny Market Ambiente Bistrita cumparatorii in prima zi de deschidere

UPDATE: 7 octombrie 2014 Din 8 octombrie 2014, locuitorii orașului Bistrița sunt așteptați la cumpărături în noul magazin Penny Market, situat pe Calea Moldovei nr. 15. Cu ocazia deschiderii, bistrițenii vor fi întâmpinați cu oferte speciale și prețuri accesibile pentru mai multe produse.În magazinul Penny Market, cumpărătorii se vor bucura de o gamă variată de produse alimentare și nealimentare, atât autohtone, cât și internaționale, cu un excelent raport calitate-preț. În plus, ei vor găsi aici și un raion de brutărie, de la care nu lipsesc pâinea proaspătă, livrată zilnic de furnizori locali, și produsele de patiserie calde, abia scoase din cuptor.
Pentru ca toți clienții să se bucure de cumpărături rapide și confortabile, magazinul din Bistrița, asemenea tuturor din rețeaua Penny Market, este aranjat după conceptul Penny Ambiente, care înseamnă o bună organizare a mărfurilor la raft și o atmosferă prietenoasă.

Oferte speciale cu ocazia deschiderii

Noii clienți Penny Market vor fi întâmpinați cu oferte speciale, detaliate în pliantul pentru deschidere: o selecție a celor mai bine vândute articole non-alimentare, o gamă variată de produse proaspete, deja renumitele Happy Days – cu reduceri de 20% la categorii de produse de interes și prețuri de sărbătoare la o varietate de alimente de bază, legume-fructe și detergenți.Magazinul Penny Market din Bistrița va fi deschis de luni până sâmbătă, între orele 07:30-21:00 și duminică, între 08:00 și 19:00 și va pune la dispoziția clienților 100 de locuri de parcare.Noul magazin Penny Market este cel cu numărul 152 din țară și a creat, la nivel local, 16 locuri de muncă. (Income Magazine)

Anunțuri

Ianuarie 8, 2014 - Posted by | bistrita, business |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: